سیمباین 60 و 3
به وبلاگ من خوش آمدید
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار SOFTWARE و آدرس pseedownload2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 20183
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

سایت من پشتیبان سایت نرم افزار پشتیبان نرم افزار گالری عکس پشتیبان گالری موسیقی پشتیبان موسیقی فیلم پشتیبان فیلم گیم پشتیبان گیم

ESET Mobile Security Business Edition Beta v1.02 آنتی ویروس S60 v3

 

ESET-Mobile-Security-Business-Edition

اسمارت فون ها روز به روز در حال گسترش بوده مسیری که به سوی پیشرفت در پیش گرفته اند را با بالاترین سرعت ممکن طی می کنند . از این رو  هم اکنون کارهای بسیاری را می توان با استفاده از گوشی ها انجام داد که تا پیش از این تنها از عهده ی کامپیوترها بر می آمد . این گسترش سیستم های عامل باعث شده است تا افراد سودجو و خرابکار نیز بی کار نمانده و دامنه ی فعالیت های خود را نه تنها در کامپیوتر بلکه به گوشی های موبایل نیز بکشانند و متاسفانه نتیجه ی آن وجود ویروس های بسیاری شده است که گهگاه گوشی و همچنین اطلاعات شما را نیز مورد تهدید قرار می دهند .

ESET کمپانی نام آشنای سازنده نرم افزارهای امنیتی می باشد که به دلیل طراحی و انتشار آنتی ویروس های قدرتمند خود نظیر NOD32 مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است . همانطور که گفته شده پای ویروس ها به گوشی های موبایل نیز کشیده شده و این هم خود دلیلی است برای ساخت برنامه هایی به منظور پاکسازی تلفن های همراه از ویروس ها و ابزارهای جاسوسی .

ESET Mobile Security Business Edition که نام این نرم افزار می باشد برای سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ ویرایش سوم طراحی گردیده است و این امکان را به شما می دهد تا امنیت برای گوشی خود و اطلاعاتی که درون آن ذخیره کرده اید ، تامین نمایید . تحت نظر گرفتن لحظه ای فعالیت های در حال انجام ، پیدا کردن و حذف اس ام اس های دارای کدهای مخرب و کنترل تماسهای ورودی و خروجی تنها بخشی از قابلیت های این نرم افزار حرفه ای می باشد .



برای دانلود کلیک کنید

 

icon, , , , , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۱ اسفند ۱۳۸۹
  • ۴ نظر
  • SymbianGuru PhotoFun v1.02 S60v3 v5 گرفتن عکس های خنده دار

     

    SymbianGuru PhotoFun

    آیا می خواهید با گرفتن عکس های دستکاری شده توسط دوربین گوشی خود لحظاتی سرگرم کننده را تجربه نمایید ؟ برای اینکار تنها کافیست تا نرم افزار SymbianGuru PhotoFun را که برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین ویرایش های ۳ و ۵ طراحی شده است را بر روی موبایل خود نصب نمایید تا با استفاده از تمپلیت های آماده ای که قرار داده شده است عکس های دیدنی و جذابی بگیرید . به طور مثال خواهید توانست دماغی بزرگ را بر روی صورت تصویر گذاشته و یا عکس تان را در قالب کریسمس و کنار پاپانوئل قرار دهید .


    ویژگی های کلیدی SymbianGuru PhotoFun v1.02 :
    – امکان تغییر اندازه تصاویر
    – هایلایت کردن ناحیه ای که می بایست به صورت شفاف نمایش داده شود با استفاده از رنگی جز رنگ آن منطقه
    – قابلیت ذخیره کردن عکس شما در فرمت PNG
    – توانایی ساخت لایه بر روی تصاویر
    – امکان کشیدن نقش با استفاده از ابزار قلم
    – و …


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: سروش
  • تاريخ: ۲۲ آذر ۱۳۸۹
  • ۹ نظر
  • MobiFactor PowerMP3 v1.17 پلیر قدرتمند موزیک S60 V3

     

    MobiFactor PowerMP3

    امروزه گوشی های موبایل تنها وسیله ای برای مکالمه نبوده و امکانات بسیاری را برای کاربر خود فراهم می نمایند که یکی از پر طرفدارترین بخش های آن ، پخش موزیک می باشد . از این رو تا کنون گوشی های بسیاری طراحی و ساخته شده اند که تمرکز زیادی بر این بخش داشته و سعی کرده اند که نیازهای کاربران خود را برطرف سازند . یکی از مهم ترین قسمت هایی که کاربر در پخش موزیک با آن ارتباط مستقیمی دارد نرم افزار پلیر می باشد و هر چه این برنامه قدرتمند تر بوده و ابزارهای بیشتری را در خود گنجانده باشد موفق تر خواهد بود .

     

    MobiFactor PowerMP3 نام نرم افزاری است حرفه ای که برای گوشی های دارای ویرایش سوم از سیستم عامل سیمبین طراحی شده است و می تواند بیشترین امکاناتی را که  می توان یک برنامه تلفن همراه از عهده فراهم ساختن آن براید را برای شما به ارمغان آورد . این نرم افزار که توانایی تعویض پوسته را نیز دارد از فرمت های محبوب صوتی نظیر MP3 ، OGG ، AAc و M4A پشتیبانی می کند . علاوه بر این با قابلیتی که تحت عنوان Music Library گنجانده شده است شما خواهید توانست به سادگی لیست موزیک های موجود بر روی حافظه ی گوشی تان را مدیریت نمایید . مرتب نمودن بر اساس نام خواننده ، آلبوم ، ژانر و تگ شما را در یافتن آهنگ مورد علاقه یاری خواهد نمود . همچنین با امکان رتبه بندی هر موسیقی که در این بخش قرار داده شده است می تواند از این پارامتر نیز برای دسترسی سریع تر به موزیک ها استفاده نمایید .

     

    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • نوشته: سروش
  • تاريخ: ۲۲ آذر ۱۳۸۹
  • ۶ نظر
  • استفاده از صفحه نمایش به جای چراغ قوه با PicoBrothers The Flashlight v1.02.1

     

    PicoBrothers The Flashlight

    در گوشی های قدیمی همانند ۱۱۰۰ ، ۱۲۰۰ و … که هم اکنون نیز مورد توجه افراد بسیاری قرار دارد ، یک چراغ قوه ی پرنور در بالای صفحه نمایشگر قرار داده شده که می تواند در مواقع تاریکی کمک بسیاری به کاربر خود کند و این جزء یکی از مهم ترین قابلیت های گوشی های نامبرده محسوب می شود . اما تفریبا تمامی گوشی های جدید از این امکان بی بهره هستند و در تاریکی شب نمی توان به طور معمول از آنها به عنوان جایگزین چراغ قوه استفاده کرد . اگر شما نیز از دارندگان گوشی های نوکیا سری ۶۰ ویرایش ۳ یا ۵ باشید قصد داریم با معرفی یک روش خاص چراغ قوه را به گوشی شما بیاوریم . برای انجام این کار به هیچ گونه قطعه سخت افزاری نیاز نبوده و تنها با نصب نرم افزار PicoBrothers The Flashlight می توانید این آرزو را عملی سازید . نحوه کار این برنامه بدین صورت است که با نمایش یک رنگ به صورت تمام صفحه در گوشی موبایل باعث انتشار نور شدیدی می شود که می تواند محیط اطراف خود را به طور اعجاب انگیزی روشن کند .  از این رو اگر در فکر این بود که یک چراغ قوه خریداری کرده و در جیب خود نگهداری کنید ، حتما منصرف شده اید !


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , , , , ,
  • نوشته: وحید
  • تاريخ: ۱۴ آبان ۱۳۸۹
  • ۲ نظر
  • SymbianGuru Phone Guardian v3.02 نرم افزار ضد سرقت S60 V3

     

    SymbianGuru Phone Guardian v3.02

    تامین امنیت در موبایل نیز همانند کامپیوتر به دلیل اطلاعات محرمانه ای که درون آن نگه داری می شود ، امری است بس واجب که آن نیز عملی نمی شود مگر با استفاده از نرم افزاری قدرتمند مانند SymbianGuru Phone Guardian . این نرم افزار که نقش یک دزدگیر را برای گوشی تان ایفا می کند شما را در مقابل خطراتی که ممکن است تهدیدی جدی برای به سرقت رفتن اطلاعات سری باشد ، ایمن می سازد . به طور مثال اگر موبایل شما توسط شخصی به سرقت رفت ، تنها کافیست تا قفل اس ام اسی را به خطی که در گوشی وجود دارد ارسال نموده و آن را تا زمانی که خود می خواهید در حالت قفل شده باقی نگاه دارید . نکته جالب توجه این است که شخصی که گوشی را دزدیده است امکان حذف برنامه یا استفاده از گوشی شما را نخواهد داشت و این یعنی امنیت کامل .

    این نرم افزار بسیار جالب و کاربردی برای گوشی های نوکیا دارای ویرایش سوم از سیستم عامل سیمبین سری ۶۰ طراحی شده است .


    برای دانلود کلیک کنید

     

    icon, , , ,

    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    + نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,ساعت 7:11 توسط ایلیا (وحید) |